Proiectarea unui curs Blended Learning

Să ținem legătura, discutând teme de predare și învățare prin forumul TEACHME! Simțiți-vă liber de a lăsa comentarii în dezbaterile aprinse despre problemelor pedagogice și de a lua parte la discuțiile aferente! Suntem bucuroși să obținem feedback-ul dvs. și să generăm noi idei pentru a deveni un e-profesor!

Acasă Forum Curriculum Design Proiectarea unui curs Blended Learning

Acest subiect conține 2 răspunsuri are 3 voci și a fost actualizat ultima dată de  Tatiana Veverița acum 1 an, 6 luni.

Vizualizare 3 articole - 1 la 3 (din 3 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #728
    mm
    Andrei Braicov
    Keymaster

    O parte din noi deja au incercat sa aplice modelele ADDIE si/sau Backward in proiectarea unui curs.
    Prin 2015 am aflat de modelul ASSURE:
    A — Analyze learners;
    S — State standards & objectives;
    S — Select strategies, technology, media & materials;
    U — Utilize technology, media & materials;
    R — Require learner participation;
    E — Evaluate & revise,
    dar n-am avut timp sa-l practic.

    Are cineva experienta in proiectarea curriculara bazata pe acest model????

    • Acest subiect a fost modificat acum 1 an, 6 luni de mm Andrei Braicov.
    #730
    mm
    Sali Larisa
    Participant

    Eu nu am astfel de experiență.

    #915

    Tatiana Veverița
    Participant

    Eu folosesc acest model în proiectarea cursului Tehnologii Informaționale.
    Primul pas în planificare este identificarea și analiza cursanților. Analiza se exprimă în termeni de competențe generale și specifice. Înțelegând care sunt competențele cursanților la începutul instruirii poate contribui la îmbunătățirea instruirii acestuia.
    Al doilea pas se referă la cunoașterea rezultatelor sau a așteptărilor dorite. Nici o instrucțiune nu ar trebui să înceapă fără ca toată lumea să aibă o înțelegere clară a ceea ce ar trebui să se întâmple în instruire. În această etapă se stabilesc obiectivele instruirii. În formularea obiectivelor se pune accentul pe ceea ce face studentul, nu profesorul. Ele includ și condițiile în care performanța va fi observabilă.
    O altă componentă imporatntă a acestui model este cea reflexivă a evaluării, datorită căreia putem înțelege ce a mers bine și ce poate fi îmbunătățit în careva unități de conținut. Aceasta ne ajută la reproiectarea și îmbunătățirea cursului nostru.

Vizualizare 3 articole - 1 la 3 (din 3 în total)

Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.